söndag 15 september 2013

APA och SoL..

"Jag har gjort sex inlägg och du bara ett!", sa Vera...

Jaaa... Hmm..

Men hon skriver ju så roligt och bra!! 

Mitt liv har förändrats något i och med skolstarten.. eller tiden prioriteras egentligen bara lite annorlunda. Tankarna ligger för närvarande en hel del på APA och SoL..

Och då menar jag inte Lunas nya favorit leksaks-apa som hon biter och ruskar frenetiskt och brutalt.. nej APA:n jag frustrerad vill ge mig på är mallen vi ska använda i våra skolarbeten - frusta och ruska precis som Luna när det är galet mycket att ta in. SVÅRT!!
Men faktiskt också roligt!


Nu ska jag återgå till SoL.. Solen ute lyser med sin frånvaro nu, men solen Vera har jag på stolen bredvid mig när jag hugger in på Socialtjänstlagen.


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar