torsdag 19 september 2013

Dammsugare för 45000 kronor?!

Igår kväll blev jag uppringd av någon med PRIVAT nummer.. alltså någon som ville vara anonym.. Personen erbjöd i alla fall som gåva att komma hem och demonstrera en DAMMSUGARE!!

Den aktuella dammsugaren kan ni läsa om i dessa artiklar: och 2

För det första blir deras stackars unga, oerfarna, säljare upplärda att använda skrämselpropaganda för att "lura" folk att köpa.
För det andra säljer dom till vem som helst - man behöver inte ens ha en INKOMST!!

Hur tänker företag som gör så här? Det finns faktiskt människor som påverkas till att skriva på papper.. både gamla och unga! Och om man lever på socialbidrag eller låga pensioner undrar jag hur man ska kunna betala av en dammsugare för 45000 kronor???

SKREV JAG ATT DEN KOSTAR 45000 KRONOR??!!


Ja, var hamnar skulden tror ni?

HOS KRONOFOGDEN!!!

(130808 gjorde jag detta inlägg.. det togs bort 130827 efter företagets ställt villkor..)

Jag måste få skriva hur upprörd jag blev på uppringaren. Himmel, jag tror jag aldrig blivit så heligt förbannad i ett telefonsamtal tidigare!!

OM ni skulle göra ett hemförsäljningsköp som ni ångrar är det ändå möjligt att häva köpet genom ångerrätten.  Kan vara bra att veta..

Oj, oj, oj!!! Vad arg jag blev på uppringaren!

Jag tror inte att dom ringer tillbaka...


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar