torsdag 26 september 2013

Hälso infall..

 Igår så tvingades jag ut och gå runt Hammar dammen, av min fru som nu läser om Hälsa ! Måttligt engagerad med skavsår på båda  fötterna och snorig .....tog jag mej runt slingan.

Luna tyckte däremot att det var riktigt roligt, dom små benen gick som trum-pinnar, men så har hon inga skav sår efter några arbets skor eller snorig nos heller ..
Frugan skulle absolut ha gå-stavarna med, så vi kunde turas om sa hon..
Bilderna talar för sej själva..vi turas om !



 Luna orkade nästan hela slingan, men tröttnade ur på slutet och fick "åka" ryggsäck en stund.
 Detta Hälso infall ska nu infinna sej 30 minuter, två dagar i veckan sa Annika.. 

Jag måste nog leta efter en större ryggsäck !!!

Nåja, tog mej blödande till bilen och åkte raka vägen till......pizzerian !!

Väl hemma vräkte vi i oss belöningen och fick således lite näring.. som räckte till en stunds pluggande innan vi myste till oss framför tv:n.

Idag ska vi åka och klippa oss i Storvik, välbehövligt för oss båda som inte blivit klippta sen i våras.

Här letar jag efter nåt fyndigt med ..kap eller klipp.. men  jag skiter i det ..för jag har inte tid att sitta här längre. Frugan säjer att jag måste sätta fart, vi ska åka snart..

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar