lördag 28 september 2013

Höstmarknad..

 Idag har vi jobbat båda två och lilla Luna har varit hos Mormor, det hade gått bra.

Efter jobbet så skulle vi ut på lite höstmarknad på "bruket". Så för första gången sen operationen gjorde jag en full make-up med ögonskugga, innan vi åkte och den SYNS !!!





Ett varv runt stånden senare.. så blev resultatet av denna höstmarknad, varsin tunika och mat i magen.





Väl hemma igen så sa Annika" att blommorna måste byta plats i fönstret varannan vecka, för att dom ska få samma förutsättningar!!"

 Gissa varför ???




Det är INTE min blomma som har slokat..he he

Vidare sa Frun "OM du älskar mej, måste du vara snäll mot min blomma".
Men , hoppla hoppla.. stopp,stopp..

I sin besvikelse (och min glädje)över att hennes tävlande inte har dom rätta krafterna körde hon det dåliga argumentet om sidbyte ! ( VATTEN ????)

Jag sa att "om du har invändningar eller vill lämna i protester så får du tala med tävlings arrangören av den här Vem-fan-lever-längst-jävla-blomtävling", din MOR !! Min kärlek till dej är helt separerad från tävlingen ,älskling!

Nu väntar lite Idol -mys med fruktsallad framför tv:n, eftersom vi inte såg det igår.

//VERA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar