onsdag 4 september 2013

Ögon-operation..

En före-bild.. eller förebild :)
 Passar på att göra dagens inlägg medan jag har sikten kvar, lite pirrig inför operationen är jag. Men den är liten och den går fort..

Det kan tyckas fåfängt att operera ögonlocken, men i mitt tycke HELT nödvändigt!
 Eftersom klädnypor är så fruktansvärt obekvämt !

Och sen kanske jag kan öppna ögonen ordentligt och slippa kliva i hundskit på morgonen!!



Så idag får min sjuksköterske-studerande Fru en patient att visa sina omvårdnads kunskaper på. Lite praktiska övningar att komplettera sina teoretiska studier med ! Vilka hon sköter med bravur, så otroligt duktig och jag är imponerad och stolt över henne .. och hon får en utmärkt utmärkelse.!                      

                     //VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar