onsdag 18 september 2013

Ökad hälsa i arbetslivet - när frun jobbar och är förkyld..

Ja, vad är hälsa egentligen? Det är det jag försöker klura ut genom att läsa vad alla lärda teoretiker formulerat kring ämnet... och timmarna bara flyger iväg när jag dessutom ska göra en powerpoint-presentation för första gången.

Men det går ändå rätt bra..


12 bilder känns lagom, det tror jag ska täcka upp min del av arbetet..

Sen är det bara att ha kunskap och en prat-plan för varje bild.. 
Och det inte så BARA det heller!! .. 

Nu väntar jag hem min älskade, duktiga, matematiska.. förkylda hustru från jobbet. Jag har precis gjort rent pajformen, och det var inte så bara, DET heller!!



Och ja, hon är förkyld IGEN! Men tror ni hon skulle stanna hemma från jobbet om hon så får 40 graders feber? Nää, hon säger att hon ska släpa sig dit oavsett.. och det är inte konstigt att hon känner så - men det är FÖR JÄVLIGT!! 
DET är inte ökad hälsa i arbetslivet för mig.. och inte för henne heller!

// ANNIKA

1 kommentar:

  1. Ohoh ojoj tryckte fel på facebook. Man kan inte gilla när någon är förkyld. Ojojoj

    SvaraRadera