måndag 2 september 2013

Under sängen...

I morse när jag kom hem från jobbet, så möttes jag av den enda vakna i huset.. katten Lotus.
Vi klagade lite över livet innan hon gick ut och jag gick upp , för att hämta ner lilla Luna på sin "morgonkiss".
Luna som ALLTID väljer att sova med Annika, trots att det är jag som är "hund"-människan(!)blev
 ändå glad när jag kom hem , viftade på sin lilla rumpa och Annika lyfte ner henne på golvet så hon kunde komma och hälsa......MEN se det gjorde hon INTE !

Hon gömde sej under sängen trots att jag använde min fjantiga bebis röst och lockade på henne...

Men , men .. man får ju vara glad för det lilla, det kunde ju varit värre !
Hunden hade ju kunnat legat kvar i sängen och frugan varit den som gömt sej UNDER!

Efter en seg start på dagen, är det dags att öka tempot.. drar på oss tränings kläder och springer en liten sväng.. med betoning på LITEN !!

                                               // VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar