torsdag 5 september 2013

Vilket mörker...

 Näää, jag har INTE genomgått hjärnkirurgi även om bandaget antyder det .. och behovet finns !



Bandaget fick jag ta av i morse..tack och lov !!
Det var hemskt att inte kunna SE, treva sej fram.. medan dom andra skrattade rått och sa : Mumien är på rymmen"..


Eller "dom andra"..Amanda rättare sagt, Frugan däremot visade upp sina allra godaste sjuksköterske egenskaper !!

Vi har ju som jag skrev finbesök från Norrland, Amanda har kommit omvägen via Ayia Napa visserligen ..för att hälsa på några dagar.

Jag är lite blå och lite svullen , men har inte ont. Återbesök för att ta stygnen på SÖNDAG(!).. En Söndag ??.. Jag sa "nä, det går inte.. då jobbar jag !"

Doktorn fräste tillbaka "Du kan inte jobba"
Näähäää.. DET skulle du fått medhåll på.. av mina musketörer, tänkte jag!
Men så olyckligt att jag måste dit på Söndag, hade verkligen ingen lust att få en till karensdag när jag nyss varit hemma från jobbet.

                                         // VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar