tisdag 24 september 2013

ICA-Stig utbytt ...

Ja, vem såg till att ett av Veras inlägg blev raderat? Jag lägger tillbaka inlägget, men utan de ursprungliga bilderna..


ANNIKA HAR VARIT OTROGEN... 20121019

,, Japp , så är det !! I onsdags .. Jag har t.o.m bildbevis på brottet. När vi skulle inhandla allt till ostfondue grytan var vi i Falun .. där det för övrigt "dräller"av Ica butiker ..
När jag frågar VAR ska vi handla ? .. Så svarar hon : Vi tar Willys !

WHAT ?? .. Jag fattade ingenting .. Willys ??
Den så trogna Ica-kunden byter ut Stig mot Willy !!
Och köper en 58 cm baguette , jo det är sant.. 58 cm . Vilken affär skriver ut cm på baguetten???!

Möjligen en affär där dom säljer allt annat än mat varor!


Det snurrar i huvudet på mej av det tvära kastet..byta affär ..Vi sitter i bilen på parkeringen och jag ber om en förklaring .. Hon börjar snärja in sej i än den ena , än den andra bortförklaringen .. Och i en inte allt för allvarlig ton, som ni ser !
// VERA


2 kommentarer:

  1. Vad skulle ni ha 58cm till? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi skulle helt enkelt köpa baguette till vår ostfondue.. men reagerade över butikens val av skyltning; BAGUETTE 58 CM!
      Hahaha, varför skriva längden? Det tyckte vi var märkligt.. udda.. och lite roligt.

      Radera