torsdag 17 oktober 2013

2 års-dag...

Att ta beslutet att sätta sej vid skolbänken och läsa matematik var inte helt lätt.. Jag hatar matte, jag kan inte räkna.. MEN  till min förvåning så förstår jag vad som står i boken och jag har räknat första kapitlet.

Igår gjorde jag första "provet" och eftersom jag läser på distans så ska allt göras via datorn!!
När jag så lyckats med utmaningen att räkna ut svaren, då är det ju ett helt företag att kunna lämna in skiten!!

Man måste inte bara lära sej räkna , man ska vara data expert åxå!
Tur att Annika kunde hjälpa till, så det blev inlämnat.
Kanske nästa kurs jag ska läsa blir DATA?!

Idag firar vi våran 2 års-dag..

För lite mer än 2 år sen satt vi vid varsin dator och skrev till varann (det klarade jag minsann av .) Och bestämde att vi skulle ses utanför Åhléns i Falun 17 oktober kl 14.
Där tog kärleks sagan fart..

och vi har levt lyckliga i alla våra dagar..  och det firar vi såklart med att återvända till Falun idag och återupplever minnena, skratten , den omedelbara kärleken som inträffade när vi möttes.

// VERA

7 kommentarer:

  1. Stort Grattis till er flickor. Älskar er

    SvaraRadera
  2. Många Grattiskramar! /Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tack för alla grattisar, både här och på fb! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis på er och önskar er all lycka i framtiden :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på er och önskar er all lycka i framtiden :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på er och önskar er all lycka i framtiden :)

    SvaraRadera
  7. Grattis på er och önskar er all lycka i framtiden :)

    SvaraRadera