fredag 18 oktober 2013

Betyg satt..

 Matematik "provet" jag gjorde i förrgår, fick jag betyg på idag.. och nu är det ju nya betygs-systemet som gäller..

Och jag fick ett C !!!!! Va?? fatta .. JAG fick liksom VG! Som hatar matte , kan inte räkna.. Jag siktar bara på att bli godkänd i kursen.. behöver ju endast gymnasie behörigheten. Så ett VG är jag skit nöjd med. Meeen , det är 4 delprov och 1 slutprov kvar att göra.. så än är det inte färdig-bitit i det sura äpplet !

Jag räknar väl på lite i väntan på att mamma Lina ska lämna lilla Alice här, sen åker Farmor och Alice till pappa Dennis och har lite Fredags myz.

Annika jobbar ett dygn och kommer inte hem förrän imorgon.. suck .. när jag  ÄÄÄÄntligen har en ledig helg !
Men vi myste och gottade oss igår, som var våran 2-årsdag.. och jag glömde ju att berätta en grej.
Dagen innan Annika och jag skulle ses för första gången, så gjorde jag ett nattskift. När jag skulle åka hem från jobbet, så "PANG" sprack den lilla bakrutan i tusen bitar.. jag vet inte vad som hände.. om det var sättningar i den eller om någon busade och kastade nåt ??
Hur som helst gick den sönder och jag bekymrade mej lite ,hur länge och om den skulle sitta kvar..

Jag silver tejpade den och åkte till Falun på dejt med Annika..


Den sitter på plats ännu.. och Annikas mormor "Mommi", säjer att skärvor betyder lycka. Den hade inte kunnat gå sönder lägligare ..inför min första dejt med Annika.

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar