fredag 11 oktober 2013

Evigt tacksam, Pernilla!!!

Minns ni perioderna med min fruktansvärda huvudvärk som varade omkring en månad när den väl hade satt sig? Nu har jag tack vare bloggläsaren Pernilla ÄNTLIGEN hittat något som hjälper!

Hon rekommenderade mig att prova "migrän-raketer" redan i somras.. Jag gjorde det, men utan någon större effekt. Det ledde ändå till att jag ville prova samma medicin i tablettform.

I morse vaknade jag med en huvudvärk från helvetet - nästan lika illa som på midsommaraftonen i Norrtälje när jag däckade i husbilen utan mista firande..


Ett par gånger har jag vaknat med sådan monsterhuvudvärk sedan jag fick medicinen, och båda gångerna har värken börjat minska på bara en halvtimme för att sedan gå över på några timmar!



Hatten av för Pernilla!

Jag är dig evigt tacksam!


// ANNIKA

4 kommentarer:

  1. Oj vad glad jag blir att höra att jag kunde vara till hjälp. Du får väl bju på en öl vid tillfälle:) Är det ok om jag delar ditt inlägg på fb? Vill ju visa mina vänner att jag iaf är snäll ibland ;) Ha det fortsatt bra. Hälsa/Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt ok att dela.. Jag är så himmelens glad att ÄNTLIGEN hittat något som hjälper! Tusen, tusen tack :) och ha det gott du med! Kram

      Radera
    2. Ja, och givetvis bjuder jag på en öl vid tillfälle. Vi ska ju självklart på priden nästa år, så det kanske kan vara ett alternativ.. :)

      Radera
    3. Ska smaka gott :)

      Radera