söndag 6 oktober 2013

För små rattar..

Mums-Mums är ..MUMS!









Igår var det Mys-Lördag med Alice och Dennis, Alice faster Josefin kom till Hofors och var med en stund hon med.

Mat, prat och massa lek och godis, och tills sist ett bad för lilla fröken.

Sen tackade Luna och jag för oss och åkte hem till soffan en stund innan en natt i Stålverket skulle göras.

Jag prioriterade min tid mellan två anhöriga, Dennis var den som behövde mej mest. Just den här Lördagen så kändes det otroligt viktigt att Dennis och Alice och jag fick kvalitets tid.. samtidigt som jag missade någon annan.


Det kanske sårade mer än avsiktligt?, men jag kunde inte göra annat. När ens barn har hamnat i en mörk situation, så vill ju varenda mamma släppa in solen igen.. och jag är inget undantag.

När jag gjorde entré på jobbet så kommenterade Jimmy(Pastor Singel) inlägget jag skrev om honom direkt!
" Du hade ritat alldeles för SMÅ rattar i ryggarna på er !"


Och menade den här bilden.. eftersom han anser att jag och Pär är styrda hemifrån...(Åh gud..hjälpe den killen..)



Efter för få timmars sömn, väntar jag hem Fina Frugan strax..som inte bara är min fru, min själsfrände, min Drottning, min Kärlek som jag lägger livets pussel tillsammans med..

Hon är även min mattelärare !

Och eftermiddagen kommer att ägnas åt studier...

//VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar