fredag 11 oktober 2013

Grattis Pop-Mommi!



Hur bra passar inte att spela den här poppiga versionen av "ja må hon leva" för vår älskade Mommi idag när hon fyller 93 år!!


Min goa mormor har flera gånger överraskat mig med sin musiksmak.. exempelvis hejade hon på Pandangs "Kuddkrig" i melodifestivalen 2006..


Lyssna och rocka loss till Mommis sköna musiksmak!

I tisdags var vi ju och grattade IRL, och Mommi blev lite trött och ville vila ryggen en stund innan vi skulle äta fondue och tårta..

Jag var inte sen att hänga på.. 

Hur mysigt är det inte att ligga och "shitchatta" med min kloka, fina Mommi om Ryska Furstefamiljer, som är ett stort intresseområde för henne.
Och du, Mommi, nu har jag googlat.. Yngsta dottern hette Anastasia, precis som du trodde.

Vi önskar dig en lika underbar födelsedag, som du själv är!! 

// ANNIKA

2 kommentarer:

  1. Mommi blev super glad för grattisarna på bloggen." Älskar dig Annika" sa hon och en liten tår trillade på kinden när jag läste det du skrivit. Puss och kram Mommi/ Mamma

    SvaraRadera
  2. Naaw! Söta, fina, älskade Mommi! <3

    SvaraRadera