tisdag 1 oktober 2013

Invägd..

Jag har idag blivit "invägd" i Annika & Veras vikttabell, på 61, 1 kg.
Annika har ju börjat med 5:2 metoden.. (som om hon behöver det)och jag skiter högaktningsfullt i det ! Alltså bantning, viktnedgångs metoder osv..

Jag äter sällan frukost ens, det växer i munnen att äta för tidigt..OM det inte är en kvarglömd chips skål på bordet sen kvällen innan ..
Jag tycker nog att siffrorna på vågen hänger lite ihop med siffrorna på bank kontot(upp på vågen  blir ner på kontot) ! Och har inga särskilda bekymmer med det..man anpassar bara godis påsens storlek då.

Men jag ställer väl upp i detta projekt som Frugan har dragit i gång ..vara med i vikt tabellen som en studie, inte direkt svårt för mej ..jag ska göra /äta som jag brukar .. bara väga mej  lite oftare!

Jag är ingen skåp ätare som går och tar något i skåpen var och varannan timme, däremot är jag en riiktig godis råtta och anser att Nachos ÄR mat!
Jag tycks aldrig tröttna på det heller ...

Jag gissar att vikten är lite högre imorgon, har just vräkt i mej 2 portioner med tacos..

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar