lördag 26 oktober 2013

Jag har en plan..

Det blir inte så mycket plugg inför tentan som det borde.. Hmmm.

Jisses, jag borde verkligen skärpa till mig! Här har jag studerat flitigt i snart ett år för att kanske få INGENTING för det!! ..
Jag har lagt tid på att städa i källaren, jag har jobbat, sökt jobb.. och nu på måndag har jag lovat att passa barnbarnet eftersom dagis har stängt då.. Nej, det här duger inte..

.. så därför tar jag och hämtar Lillan redan i morgon - Luna får också följa med så att älsklingen får sova ordentligt nu när hon gör natthelg - sen åker jag med vildarna till mina föräldrar i "Villa Chilla".. Jag har en känsla av att det kommer löna sig.. att mamma och pappa kommer roa både 4-åring och valp så att jag kan stjäla mig lite studietid.. 

Och sen kan dom ju förhöra mig! .. Naaw, nostalgi! .. Precis som de gjorde när jag var liten och gick i skolan.

Det blir perfekt!!

Jag får hjälp med Evi & Luna, jag kan plugga lite, jag får koppla av, skratta och ha roligt.. 
.. och med en pappa lika smart som Einstein, kan man väl inte faila på tentan?!



// ANNIKA

2 kommentarer:

  1. Hmm....Pappa Einstein men kära barn...Mamma då!!???? hahha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men mamma, du är ju den förnuftigaste jag vet!!! .. Att pappa har en sån där "klisterhjärna" där allt fastnar, och att han dessutom räknar som en häst galopperar är jag glad för.. kanske jag fick en liten bråkdel av er båda.. :D
      Kramis! Ses på eftermiddan!

      Radera