torsdag 17 oktober 2013

Kärleks-utmaning..

 Kärleksdag i Falun krävde ju nån form av kärleks-uppdrag tyckte jag.
Eftersom ingen av oss kommit iväg och köpt något Dagen till ära , så frågade jag Annika om hon antar en utmaning..en kärleksutmaning.

Hon svarade ja , och jag förklarade att utmaningen var att hitta en present, som ska vara inslagen, inte kosta mer än 20kr och vara i kärlekens tecken ..alltså inget ploj! Och hittas/köpas inom 30 minuter.
Jag sa att bloggläsarna kunde sedan få avgöra vinnaren i denna utmaning..

Vi gick åt varsitt håll och återsågs med presenter före utsatt tid..vi gick till café Kopparhatten där vi fikade för två år sen, och öppnade våra presenter..

Det är inte lätt att hitta en Kärleks present till sin Fru för bara 20 kr.. som ska betyda något..

Jag köpte ett armband med två hjärtan för exakt 20 kr, Annika fuskade lite.. hon köpte för 25 kronor. Men använde bara 1st av dom 6 st  som var i förpackningen.. nämligen ballonger i hjärtform.

"Du får mina andetag, nu och för alltid" sa hon... Åhhhh,älskade fina Frun ..och därmed anser jag ju att ni läsare INTE behöver utse någon vinnare..

Eftersom ett av utmaningens villkor var att den skulle vara inslagen, så blåste hon upp en ballong i affären och drog hela storyn för kassörskan som blev tagen av kärlekshandlingen ..och fick antagligen för första gången i sitt liv slå in EN uppblåst ballong i present.!!!


// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar