torsdag 31 oktober 2013

Luna hemma igen ..

Att vakna upp och dricka morgon kaffe utan att Luna är runt fötterna och vill påkalla uppmärksamhet, kändes otroligt tomt.. sorgligt.

Sen kom ett telefon samtal som förändrade situationen.. Luna kan inte stanna hos Monkan..och det var nästan lika sorgligt som att vakna upp utan Luna, Monkan var jätte ledsen.

Vi såg att Luna älskade Monkan direkt ! Perfekt matchning.."it was loooove in the air" när dom sågs.. Men livet bjuder på massor av överraskningar, en del välkomna andra mindre välkomna ..
Luna är hemma igen och jag sitter i soffan och ser på henne när hon leker med sin filt i hallen .. Jag ÄLSKAR henne vansinnigt mycket, sådär så hjärtat blir varmt,ömt och jag blir gråtfärdig när jag tittar på henne..

Det skär i hjärtat att inte veta var hon ska hamna, hos vem ..att sätta ut henne på annons.. hon är värd sååå mycket mer och jag känner ett stort FAIL !!
Tårarna trillar över nederlaget...

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar