torsdag 31 oktober 2013

Ödet...

Jag är stort troende på ödet.. allt har en mening.. men man kanske inte förstår det JUST när det händer något.. men man får förr eller senare reda på VARFÖR det blev som det blev.. Allt har en mening!. Ibland glömmer jag det.. när allt känns jobbigt , som när jag känner att min tid räcker endast till att plugga och jobba göra nåt enstaka hushållsgöromål.

Jag har länge känt att jag saknat umgänge med mina nära , min mamma, min son, mitt barnbarn.. När jag finner mej på bristningsgränsen av detta .. DÅ har vi ingen körning på jobbet och vi kunde alla ta ledigt ! Nån visste att jag behövde en "brejk"..och jag kunde räkna ikapp matematiken igår och idag.

Vi kommer ha dåligt med körning ett tag till på jobbet och jag känner att jag kan börja andas igen.. Att vara glad att vi inte har så mycket körning på jobbet,  är en märklig känsla..men jag tänker inte analysera den nu..

Jag kommer att få lite mer tiiiiid , att tröka på mina anhöriga med!!!!!!!!

Luna är hemma igen, och förmiddagen gick åt till att förkrossad tänka på vad vi ska göra med henne..och hjärtat kan inte skiljas en gång till från henne.. Det går inte.. Luna stannar! Och jag hoppas att ödet visar vägen . Nu kör vi Luna !!!

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar