måndag 14 oktober 2013

Plötsligt händer det..

Vera sover.. vilket är fullt förståeligt eftersom hon jobbat fem dar i sträck och nu också ska ut ett par nätter.. Stackars hjärtat!

Stackars hennes Gulli också! Ni ser hur det går när blomman står till höger och matte jobbar..
Mitt "sjuksköterske-wannabe-hjärta" blöder faktiskt lite när bladen slokar.. men bara lite.. jag måste komma ihåg att det ÄR en tävling om vem som håller sin blomma vid liv längst!
Plötsligt händer det!


Och kolla in kurvan idag då.."Tjopp ner", sa det bara efter fjärde "500-kalori-dagen". Plötsligt hände nåt där med..



Och detta trots att utmaningen blev oooliiidligt spännande när fina frugan kommit hem från jobbet!


Efter midnatt bedömde jag att det var en ny dag.. och tryckte i mig fem godisar..

Mmmm! Choklad gör mig glad!


Nu börjar min skoldag.. 


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar