lördag 19 oktober 2013

Procent....


Lite mys/bus kväll med Alice och Dennis igår, Alice har en aktivitetskub där det är en telefon-knappsats med 4 knappar på. Jag låtsades ringa och sa" Ett, två , tre fyra." Då klämmer Alice i med: "5"!  Otroligt.!. jaa, den ungen verkar slippa problematiken med att lära sej räkna iaf..
Det slipper inte Farmor, inte ens på Lördagar..


En fjäril i källar trappan är väl vad man kan kalla "oväntat besök" ??.. och ger mej anledning till att ta en kopp Gevalia innan jag sätter mej och pluggar ...kanske jag ska ta en dusch åxå.. före..

Nää, nää jag försöker inte slingra mej undan matten.. men en kopp kaffe och en dusch SEN är jag redo för dagens upplägg..

 Beräkna andel i procent...Jättekul..


Men säkert relevant för många fler än mej denna Lördag.. fast då antagligen inte i form att studier...
// VERA
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar