lördag 5 oktober 2013

Skärpning!

Vera sover, Amanda sover.. hon har gästspelat hos oss i några dagar, men ska fara tillbaka norrut idag.
Lotus är ute. Luna sover INTE.. hon försöker hela tiden stjäla mina tofflor när jag sitter här och försöker plugga.

Jag känner att jag halkat efter lite i studierna. Det kommer så mycket annat emellan.. att vi blev intervjuade igår var bara roligt och fanns med i tidsplaneringen.

Vi kände oss som kändisar när fotografens kamera smattrade omkring oss och jag har nästan
träningsvärk i smile-musklerna. 

Men jag måste nog skärpa till mig för övrigt med skolarbetet. Det sista jag vill är att det ska kännas stressigt.
Meningen är att jag ska studera heltid, typ 8 timmar mån till fre..

Näe, jag ska väl försöka komma ikapp lite innan jag ska åka och jobba..

Uuuh! Läsa 9 kapitel till de sista uppgifterna i den här kursen..


Och snart är det dags att redovisa grupparbetet.. 
som jag trots träning inte känner att jag har kläm på.

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar