onsdag 16 oktober 2013

Snurrigt..

Tentamenspluggandet är nu här på allvar.
Himmel, vad det är mycket att läsa och lära!! 

Jag är ju tyvärr fortfarande rätt kluven när det gäller studierna och det känns som jag står med ett ben i varje läger...

Ska jag återgå till mitt gamla jobb, ska jag lägga fokus på att söka jobb som USK här hemma i Hofors (vilket verkar jä#*la hopplöst) eller ska jag fortsätta med utbildningen???
Fastän det flyter zigenskt blod i mina ådror tycker jag det är besvärligt att inte vara förankrad!

TÄNK - GÖR - MÅL

Målet har jag i alla fall helt klart för mig.. det är bara TÄNK och GÖR som fattas... men jag blir snurrig av att tänka på det också..

Så jag ger mig på en annan snurr idag..

Volvon har fått nya "vinter-snurr" som ska på, och jag tror att jag som variation till studierna byter däcken på bilen by my self den här gången.

Jo då, kvinnor kan!  


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar