tisdag 29 oktober 2013

Tungt beslut.....



 Våran fina, söta , gulligast i världen krull-krokodil... Ett svårt beslut har tagits idag.. Vi måste omplacera Lilla Luna.. Jag jobbar JÄMT och Annika ska avbryta sina studier och återgå till sitt arbete.

 Detta skulle innebära för lilla Luna att hon skulle skjutsas runt till olika hundvakter.. Så ska det inte vara..
Det är tungt...

Hoppas att någon med stort hjärta och mer tid än oss tar sej an henne.. Vi älskar henne (hur kan man låta bli?) men hon behöver/förtjänar ha tid.. som vi inte har.

Den här jä*la tiden.. Jag vill göra så mycket men den lediga tiden är näst intill obefintlig.
Jag tog en semesterdag imorgon..för att göra nåt roligt, trevligt..NÄ!..för att jag ligger efter i matematiken och måste räkna ikapp för att hinna till nästa prov.
Jag måste räkna minst 3 sidor varje dag, för att vara i fas.. ibland hinner jag inte och direkt halkar jag efter och måste göra dubbelt eller trippelt så mycket. Jag SKA ha betyget i matte! Jag måste..

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar