torsdag 17 oktober 2013

Två år i livets lyckohjul...

Ja, igår blev däcken bytta på båda bilarna.. Jag trodde att Vera skulle vara för trött för mitt påfund eftersom hon jobbat sju pass i rad och avslutat med två nätter.. men INTE då. Och säkerligen tur för mig..

En del av hjulbultarna satt som berget!!! Jag vred, drog och hoppade på fälgkorset..
Vera tog bara tag och "Kniiirk" så var bulten lös!!!
Jag tror banne mig hon är född stark
och har säkert bytt hjul sen barnsben..


Om jag ska relatera min livslycka och kärlek i hjul är det skitenkelt..
Ett lyckohjul i regnbågsfärger där vinsten pekar på dagens datum... 

17 oktober för två år sedan träffades vi för första gången!

Nu är vi gifta.. och ALLA dagar med min vackra får mig att gå på rosa kärleksmoln..

Ingen kan vara lyckligare än jag!!!



// ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar