fredag 22 november 2013

Fantomen och Caprice..

En extra dags ledighet idag, vi har VA tid uttaget på jobbet. Varierad arbets tid, som företaget tillämpar när det är lite sämre med ordrar. Och tvärsom när det är högtryck på stål.. Men sista natten som gjordes så sa Pastor Singel något jag bara är tvungen att dela med mej av..

Pastor Jimmy Singel, som predikar macho, om singel livets fördelar, anser att jag och Pär har stora rattar i ryggen och därmed styrda hemifrån..

Något som han ideligen visar med gester, genom att låtsas köra ..ju töntigare han anser att vi är, desto större ratt rörelse..

Men vissa toffel-uppgifter har framkommit, att Pastorn tex nobbade en lagfest för att han skulle åka på hundutställning med sin dåvarande flickvän och HUSVAGN!!
Jag vrider om nyckeln och rattar för fullt här!

När samma flickvän skadats sej så var han tvungen att motionera HENNES häst...

Hans ursäkt till detta toffel tilltag var att INGEN kunde med den hästen,,
Jag frågade" Fanns det INGEN annan i hela världen som kunde göra det?"
Pastor Singel svarade " Jaaaa , men ring och fråga Falu ridskola om Caprice då.."

Där dog jag nästan !!!!! Caprice..Han kom ihåg NAMNET på hästjä*eln dessutom!!!!
Detta ögonblick skulle Pär sagt varit : riiiktigt PAJNSAMT,(pinsamt med engelskt uttal) men han är hemma och är pappaledig med lilla Loke.

Vidare så uttryckte Pastorn sin åsikt om RIDSTÖVLAR ..då han tyckte att dom var obekväma! Och berättade att dessa burits tillsammans med en FANTOMEN DRÄKT!!

Där önskade jag att jag hade haft tillgång till en skäms kudde...å hans vägnar...
Jösses, gissa om hans image är skadad nu?

Det enda som skulle kunna toppa detta är att han säjer att jag stavat HÄSTENS namn FEL !!

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar