onsdag 13 november 2013

Fiskade inte ...

Annikas inlägg fick MEJ att fundera på mitt eget inlägg på fars dag.. Jag "fiskade" inte på något sätt efter sympati eller medlidande.. Jag skrev det ur hjärtat.

Om jag äger förmågan att skriva så det berör, tar jag det som en fantastisk komplimang.

Vi har alla olika livserfarenheter i våra ryggsäckar, det är dom som gör oss till vad vi är och blir..och i botten på min så ligger "oåren".

Utan dom så hade jag inte blivit "Vera", och jag vill vara "Vera"!

Dom är en del av mej, men jag är så mycket mer.. jag är min mors dotter, min Frus fru, min sons mor, mitt barnbarns farmor och har mycket kvar att stoppa i min ryggsäck.

Idag stoppar jag ner betyget C i matematik..
som jag fick på mitt andra prov jag gjorde i förrgår...

C är = VG för er som inte visste det .. Tralla lall lala la..

// VERA

1 kommentar:

  1. Vera bara Vera som du är. Alla som känner dig vet att du inte "fiskar" Titta själv i dina underbara inlägg om t.ex Lotus och Luna. Du HAR förmågan att skriva. Det har ni båda. Fortfarande väntar massor av människor att få läsa er gemensamma deckare. Varm kram till er båda

    SvaraRadera