fredag 1 november 2013

Lillstrumpan i Bomhus ..

Idag styrde vi kosan 6 mil österut, till Bomhus. för att gratulera hela syrrans familj ..(Både Viveca och Kevin har fyllt år och Kelly fyller år nästa vecka.) Och se hur dom bor, och även om syrran haft den dåliga smaken att byta bil till en saab, så är det nog den finaste hon haft !! Gott att se dom har det bra och trivs med sina nya liv, alla tre.



Imorgon ska jag få låna Alice hela dagen ..Jiippiiee.. och jag ska umgås med min mamma.

Jag är euforisk över den extra lediga tid jag haft och kommer att få. Jag har haft 8 timmars arbetsdag + 2 timmars studier på det.. varje dag..

Är det konstigt att man kroknar ??

Kroknade gjorde även Frugan tiiidigt i kväll, hon är superförkyld och hoppade i säng med feber för flera timmar sen. Men jag tror inte hennes baciller biter på mej nu..energin och humöret på topp, känner mej superstark.

Men krafterna ska räcka till Farmor imorgon med, så jag och Luna ska åxå hoppa i snark lådan .


Natti natt //Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar