lördag 23 november 2013

Reportage i Expressens Hälsa..

Idag är vi tydligen med i Expressens bilaga Hälsa..det fick vi veta genom en  bloggläsare som även skrivit ett vackert, tänkvärt inlägg på SIN blogg  jerryolsson .

Därigenom blir vi åxå tvungna att lära oss HUR twitter fungerar !! Detta för att bemöta kommentarer.. på Expressens sida..

Nu kan jag ju säja direkt, att det tar tiiiid för gamla hundar att lära sej sitta..men vi är på G.
Annika har lite bättre kläm än mej på detta, men övning ger färdighet..

Jag tar det IGEN .. att jag FÖRSTÅR en del människors reaktioner.. Vad är det för speciellt med dom? Vilket jag skrev om i inlägget HÄR !

Som småorts kändisar så har vi idag besökt en av dom mest välorganiserade Loppisar/Begagnat som finns, utan att få skriva en enda autograf !
 Vi strosade runt i Anitas "Allt i Begagnat" affär och gjorde såklart flera fynd även denna gång.. bla fick Annika en skoter overall för 150 kr !!! Hon älskar den redan.. Min vinter-snyggo !


Vilket klipp, som snart gör henne till en tvättäkta Hoforsare ... fattas bara moonbootsen!
(Vad skulle vi med ny ,dyr pellets brännare till?!)


 Och i denna väl sorterade/organiserade affär får man fika massor av hembakt "go-fika" för bara 25 kr. Det gjorde vi! MUMS.. fikade alltså, men betalade inte .. Anita var så snäll och bjöd på fikat idag..Tackar vi för!



Nu avrundar vi kvällen med att dricka lite glögg och spånar vidare hur vi ska bygga en pepparkaks hus..bil! Klurigt..

   // VERA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar