lördag 9 november 2013

Sött med rosett ..

Efter gårdagens inlägg så såg vännerna på FB fram emot att se en bild på mej i rosa rosett! Men eftersom timmen vart sen och vi skulle hoppa i säng ursäktade jag mej med det.. för man vill ju gå ut och visa upp sej, när man gjort sej så fin ??!

Och det var preciis vad Luna och jag gjorde.. tog en promenad iklädda våra fina rosetter!. Jag ville ju dels vara ett stöd för Luna, så hon inte kände sej "överklädd" och obekväm om vi skulle möta någon. Och dels så fick jag ju visa upp mej, när jag nu klämt i den fina rosetten i håret...(Tack och lov för det gråa vädret, inte många ute och spatserar då!)

Men där har ni fotot ,kära fb-vänner.. och tillsammans bildar vi (om jag får säja det själv, eller använda min partiska fru i påståendet) en sååå sockersöt kombination att vi blir farliga för diabetiker !

Idag har vi studerat duktigt och sen har det plockats i kartonger som vi har i källaren, mycket som kan och ska säljas.. Skor ,kläder ,saker.. bland annat ska vi sälja båda brudstasserna .. klänningarna, pälsarna , skor.
Kanske vi ska ha en "bloppis"? ..en loppis på bloggen.    // VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar