lördag 30 november 2013

Uppblåsbar Barbara fru?..

Utan framgång.. i diskussionen om plastgran eller RIKTIG gran.. än så länge.

Frugan sa igår ." Man kan INTE byta ut viktiga saker mot PLAST ! Då firar inte jag jul.. den doftar inte gran..

Och för att förstärka det hela så tog hon ett exempel.( så jag riktigt skulle förstå HUR viktigt det är med en riktig gran.)

Exemplet löd : " Jaa, men det är ju samma sak om du byter mej mot en Barbara, en fru i plast som luktar  armpuffar!!"

Nu vet inte jag VAR min Fru har införskaffat sej dom aromatiska kunskaperna ifrån ?? ..men jag vill då inte ligga och sniffa på nån armpuff i sängen..

Nåt som däremot doftade jul, var pepparkaks-hus-bilen igår ,när vi tände ljus i den..
Gran bytet är det i alla fall dödläge på nu.. Här är det fler som intagit död-läge, Sofia kom hit och sällskapade under Idol. (Som för övrigt var en katastrof !)
Och jag vill bara påpeka att kvinnan till höger, inte är en Barbara som doftar armpuff..

Det är min Fru, som stinker godis!

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar