fredag 8 november 2013

Uppdaterat utseende..

Igår studerades det flitigt och kvällen ägnades åt att "klippa & klistra" . Vi ville ge bloggen ett uppdaterat utseende. Hoppas ni gillar den nya "looken".

Min bil är på verkstad hos exmaken sen igår, för att åtgärda dom påpekanden som blev på besiktningen.
Och det låter inte som det blir nån billig historia det heller !!
På bilden blir jag visad ett av dom nedslagen jag fick på bilen ...och hur dom där små rören kan kosta "skjortan och halva röven" fattar inte jag ?!!

Idag ska bilen ska hämtas och sen göras en efterkontroll, så jag blir laglig igen ...eller jag ? Bilen! Jag har svårt för det där med att vara laglig i trafiken ...Och åxå DET har plånboken fått känna på några gånger!

Visst finns det andra roligare saker att göra för pengarna, än betala fortkörnings böter.. Och DET är iallfall INTE att betala verkstads räkningar !!

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar