söndag 8 december 2013

Adventsmys..

God morgon ! Andra advent och julen närmar sej med storm steg.. och jag har fortfarande inte kommit på något till Annika i julklapp..

Däremot köpte jag present till henne igår, till vår 2-åriga förlovnings dag.. som är imorgon.. Och det var ju en himla tur att jag slängde ett öga på almanackan här på datorn i morse och insåg att jag hade FEL dag. Jag trodde det var vår förlovningsdag idag alltså den 9:de dec.

Men med närmare efter tanke, så gynnar det oss båda om hon öppnar den idag när det är så kallt.


Jag har köpt mjuka , sköna tofflor till henne, för att hon tar MINA hela tiden !

Hon har storlek 37 och jag har 39, så det faller sej naturligt att jag inte kan ta hennes.. men hon mina..
Likadant är det med skorna.. när hon ska ut med hunden så hoppar hon i mina !

Så det är ju synd att det inte finns "typiska Gotländska moon boots" för 100 kr, då hade julklappen till henne varit klar. Och DÅ skulle hon fått dom i strl 39 !

Snart kommer Frugan hem och vi ska advents-mysa lite med lussebullar och glögg (paket öppning)innan jag åker och jobbar.

//VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar