torsdag 12 december 2013

Bad och Tomtekväll...

Jag tilldelades betyg D för mitt tredje matteprov. Det är ett mellan betyg, ett G + eller ett VG - . Och det är jag helt nöjd med! Igår avverkades ett informations möte om företaget jag annars nu är LÅNG ledig ifrån .. ända till måndag morgon !!

Sedan hämtade jag Evelina på dagis för Sofia och Annika frossade julbord i Sandviken på Fias skola.

Evi och jag hoppade julmaten och hämtade en hederlig kebab tallrik , som intogs till Lejonkungen .(och Lunas suktande blickar)

Barnet nattades och jag vaknade vid 22-tiden på soffan av att Frugan kom hem med stor mage och 2 julklappar som dom fått på julfesten, och ska placeras under granen.. som fortfarande är under förhandling.. VILKEN gran vi skall ha alltså, plast eller the real thing !

Evelina har körts till dagis och på eftermiddagen hämtas hon igen och så även lilla Alice.
Då ska vi göra ett nytt försök att gå till simhallen med småflickorna..

Förra gången vi försökte var en Tisdag, då är det pensionärs bad..
 Och vi kunde ju inte låta flickorna sitta och titta på , medan VI plaskade omkring..


Till kvällen ska vi rena och fina gå ut på "bruket", där det idag är "Tomte kväll". Och jag kan äntligen få överräcka min önskelista till Tomten.


Jag önskar mej fortfarande en sedelpress..

// VERA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar