onsdag 4 december 2013

Budget-tema-julklapp...

Lite indragningar på julklappsmängden denna jul, inte för att släkten blivit färre, eller minskat i värde.. eller ja kanske lite.. dom är ju alla ett helt år äldre.!
Det är mest för att den ekonomiska biten som vi har stramare tyglar denna jul.

Pelletsbrännaren kostade sina många modiga tusenlappar och dessutom vill den ha pellets..

Men dom stramaste tyglarna har vi själva, och idén vi hade när vi firade vår 2-åriga förlovningsdag kom till
användning igen .

Då skulle vi för 20 kr på tid, hitta en KÄRLEKS gåva till den andre.. och ingen present än den jag fick hade gjort mej lyckligare den dagen !

Såå, då dammade vi av budget-idén när vi låg i badet och spånade om julklappar till varann igår kväll. Denna gång är det inte på tid.. eller jooo, den ska såklart finnas på plats under granen på Julafton!
Den får inte kosta mer än 100 kr och den måste vara personligt riktad och vi valde mellan två teman..
Antingen Gotland..



... eller Pride , efter lottning blev det Gotland.




 Jag HADE en sån himla bra idé ..

Jag ville skicka en av dom hjärtformade stenarna vi plockade på stranden på Gotland, till någon som polerar och gör sten smycken..

Men övergav idén när jag insåg att det finns inte en chans i hel*ete att jag fixar det för 100 kr ! Inte ens om jag slipar den själv..



Så , nu är jag idé lös och Frugan har beställt MIN julklapp idag!!


 //VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar