onsdag 18 december 2013

Prisar Plastgranen..

Igår slapp jag återse det jag åt i den blå hinken ..om man nu MÅSTE ha magsjuka så är ju dagarna innan jul inte så dåligt tajmat!.. Men jag mår bättre..Så bra att PLAST granen blev upp packad!

Den ska väl "proppas" full med kulor och glitter när ork och lust infinner sej.

Men gissa om jag är glad att Frugan till slut gick med på att köpa en plast gran!





HIMLA glad faktiskt..för när hunden jagar katten så ..tar katten flyktvägen upp i..GRANEN !!!
 Ja, Frugan kan i alla fall INTE klaga på kvalitén på Granen..

Katten har plockats ner ur den tre gånger redan.. och den har inte ramlat omkull, tappat barr eller grenar.. utan behöver endast lite "kosmetisk" tillrätta-läggning av grenar.. och sen är den lika fin igen.

Svär-Pärona svängde förbi här innan dom fortsatte hem till Täby, för en snabb fika och lämnade av lite julklappar.

Svärfar såg nästan ut som tomten "himself".. och jag blev JÄTTE glad.. men när han började prata så insåg jag att det var bara svärfar.. som glömt rakapparaten hemma i Täby under en veckas vistelse i "Villa Chilla.

Igår klippte jag Luna.. som såg värre ut, än en vecka i "Villa Chilla" utan rakapparat.. Och idag tittade Dennis in en snabbis och frågade, när han fick syn på Luna ,om hon klippt sej."Ja" sa jag.." Va ful hon blev, " sa han då..
Min modiga Fru frågade trots detta ,om jag kunde klippa henne idag.. och vem vet , hon kanske ser ut som hon tillbringat en vecka i "Villa Chilla" MED rakapparat, när hon är klar !

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar