måndag 20 januari 2014

Boken av Annika & Vera

I dag hittade jag gamla vanliga hederliga Paint i nya datorn, som är ett av verktygen vi använder. Jag hann bli lite orolig över att det bara fanns Fresh Paint i den nya PCn..


Här är min första testbild från Fresh Paint.. 
Det finns en hel del att jobba med där!

Bilden i bakgrunden tog jag igår morse när jag åkte till jobbet. Jag hamnade bakom en plogbil.. vilket jag faktiskt tycker är riktigt bra. Javisst går det sakta, men det är ju tryggt ... och himla välplogat! 

Idag har Vera åkt till jobbet.. Vi har inte särskilt synkade scheman och fast jag har ett guldschema där jag jobbar sju dygn i månaden så krockar våra lediga dagar alldeles för ofta i alla fall - för Vera jobbar ju JÄMT! Och det är alltid lika tråkigt att vara hemma utan henne!! 

Eftersom jag nu är ensam hemma IGEN, så kanske jag knattrar ihop några ord i vårt nya manus, så får frugan tycka till när hon kommer hem. Vi har pratat ihop oss om handlingen och skriver oftast varsina stycken som vi sedan petar i tillsammans. Så vem som har skrivit vad i slutändan blir nog omöjligt att hålla reda på.

// ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar