tisdag 14 januari 2014

Blixthandla..

Idag är det dax att åka till Gävle och göra en "tuttografi" igen..

På hemvägen skulle vi stanna till i Valbo och ni vet ju att Annika HATAR att shoppa.. så att strosa omkring och göra nåt klädfynd är ju uteslutet !!

Ikea, toys ´r us är det som gäller.. in och ut fortare än kvickt..är inte snabbt nog för henne..

Och jag kan tänka mej tuuusen anledningar till att gå i alla olika affärer..
Så vi får väl se vad "skeppet kommer hem lastat "med...En strimma , en liten förhoppning har jag ändå att något annat följer med hem än BLÄCKPENNOR , som Annika säjer att vi behöver..

Det är fullt möjligt..bara jag gör det i blixtens hastighet!

//VERA




3 kommentarer:

  1. HAHAH! Men de e rätt skönt att bara gå omkring ibland ju :P

    SvaraRadera
  2. Absolut INTE skönt! Meeen.. Vera är ju trots allt min fru som jag älskar mer än ord kan beskriva.. så idag kan jag faktiskt tänka mig att det blir liiite shopping.. Skrev jag det där? Ja, det gjorde jag bannemig.. :O
    Kärleken, den kärleken, kan förvrida huvudet på vem som helst.. <3

    SvaraRadera