lördag 25 januari 2014

Gammal "look"..

Igår vinkade jag av Fina Frugan på Gävle station, som skulle tillbringa helgen hos Amanda och André.


Jag stannade hemma med (o)djuren..som för EN gång skull låg och myste gulligt tillsammans i soffan..så gulliga att jag ville ha ett foto.. 
Lotus blev mer intresserad av telefonen, än att ligga och vara gullig..

Men nån som kan konsten att vara gullig är Luna..
Socker söta krull krokodilen..
Och för att fördriva lite tid medan frugan är borta så har jag rensat, rensat och rensat nere i källaren..Fanns lite att rensa...Katastrof område!

Och när jag gick igenom massor av gamla saker hittade jag mycket skoj...som framkallade en del fnitter i min ensamhet.. som den här bilden ..


Influerad ungdom..och musiken som dånade ur den nu KULT förklarade bergsprängaren  var Christer Sandelin och Gänget .. Hahahaha.. Sockervatten och raklödder byggde denna "look".

Jag har ju inte BARA roat mej ,utan faktiskt gjort nån nytta åxå ..kolla bara..från kaos till tomt rum.. (Katten blev helt förvirrad ,hon brukar kura ihop sej i hammock dynorna när hon vill komma undan Luna lite ..) OCH har t.o.m målat en av väggarna!
Imorgon ska Finaste Frugan hämtas hem igen och jag längtar ..LÄNGTAR !

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar