onsdag 8 januari 2014

I'm back!

Nu är jag äntligen igång och tillbaka på mitt älskade jobb. Det är galet skönt med rutiner och att vi får mer ekonomiskt utrymme igen! För det behövs onekligen när viktiga saker går sönder. Min dator dog ju före jul och det har inte varit roligt att blogga på den gamla data-pensionären jag använt sedan dess.

Snart blir det i alla fall roligt igen.. bara den svarta skönheten (nya laptopen) som vi beställt kommer hem. Våra nya mobiler har tyvärr låtit vänta på sig.. Vera ringde och efterlyste dom igår.. att vänta är inte skitkul, men tänk vad lyckliga vi blir när alla nya elektriska prylar väl kommer!

Weiii!!! Då ska vi fira! 

I och för sig vet jag inte hur lyrisk frugan blir.. Men min eufori smittar säkert av sig - för hon har sagt att hon är glad när jag är glad.. Vera behöver också en ny dator. Tråkigt nog har vi bara råd med en för tillfället. 
Men kommer tid kommer råd.. och då ska jag glädjas med henne och vi får fira lite till! 

Och som darling skrev igår så jobbar vi nu på ett nytt manus tillsammans.. Deckare är en populär genre för svenska "författar-wannabes".. som förhoppningsvis kan leda till något bra för oss - för det vi gör tillsammans kan ju inte bli annat än bra. 

Jag är så lycklig att jag har min underbara fru!!!


// ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar