lördag 11 januari 2014

Instagram och Pastor Singel..


Igår åkte Julen ut..och nya gardinerna upp. Skönt!

Nya telefonerna hämtades sent på eftermiddagen igår och sattes på laddning, jag hann i princip bara rycka den färdigladdad och åka till jobbet för att göra ett nattskift..Och tänkte att jag får "blippa" och lära mej den lite under natten..

Och som tur är så har ju min kollega Pastor Singel åxå en Samsung telefon..som jag tänkte att jag kunde fråga .

Men vi kom lite på fel fot med varann redan i början av skiftet för jag glömde hämta kaffe pannan med kaffet HAN kokat (händer inte ofta) till oss..jag skyllde ju detta på att jag var så inne i telefonen och hans PMS symptom dök upp ögonblickligen och stannade resten av natten!

Lite motvilligt och med djupa suckar svarade han på mina frågor under natten (dom var inte några) men avslutade alltid med att det skulle kosta!..
 Vaddå ? Sånt måste man väl tala om FÖRE frågan !?

Lägg märke till den "nya" bilden av Pastor Jimmy Singel jag gjort.. han opponerade sej såklart mot ALLA tidigare bilder och sa "Det måste ju finnas några bättre bilder du kan ta!"
Jag frågade VAR jag skulle hitta dom..??

Han svarade att jag kunde väl hitta nån på Instagram nu när jag HAR det..och fortsatte.."och nu får du fan skriva nåt snällt i bloggen"
Jaha! Bara det att han inte visat mej HUR jag ska få över bilderna från telen till  min dator.. och när jag tidigt imorse började på min 68:de fråga till honom..höjde han sitt PMS-finger och sa.. att det kommer kosta en städning av hans lägenhet OCH bil.. det  figurerar mest träningsbilder och såna löjliga "ego-selfies" på hans tele så han blir sääkert jättenöjd med bilden idag !!.. och jag tackar SNÄLLT för den hjälp jag fick igår.

ANNIKA  &  VERA      
Med Jimmys hjälp har nu både Annika och jag Instagram där ni kan följa oss åxå..

Mitt användarnamn är lotusblomman1 och Annikas är lotusblomman2..


Frugan har åkt och hälsat på sina föräldrar i "Villa Chilla" över natten och eftersom jag jobbar kunde jag inte följa med..utan får återse Pastorn & Co om några timmar. Tills dess blir det soffläge och massa "Blippande".

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar