onsdag 15 januari 2014

Skandal i väntrummet!!

Igår åkte vi till Gävle för att Vera skulle "tuttografera" sig.. och som vanligt följde jag med. Ni vet ju att jag har en förkärlek för väntrums-mys..
Tänk att få sitta och mys-läsa gamla skvallerblaskor.. som för mig är helt nya eftersom jag inte läst dom tidigare.. och bara göra just det, utan en massa måsten som pockar på. Jag tycker verkligen att det hör till livets goda. En kalas-stund av mysig lugn och ro.

Vera har aldrig riktigt förstått det där.. att jag njuter av stunden (gärna i timmar om det också finns en kaffeautomat) med blaskorna i ett väntrum.


Åååhhh NEEEEJ! SKANDAL!!! Vad har hänt? 
Inte en blaska så långt ögat når!



Nehe.. tydligen är det slut-blaskat i väntrum av hygieniska aspekter. Nu får man nöja sig med TV, om det finns nån..

Men eftersom programmet var lika CRAP som tidningarna var borta så plockade vi fram våra nya mobiler.. och jag fann ut att liiite av min mysstund var räddad.

Allers finns att läsa på allers.se .. nu är det ju långt ifrån samma sak som att läsa en äkta gammal veckotidning .. det positiva måste vara att det bara är mina egna bakterier på min telefon.


Hygieniskt eller inte.. 
ett absolut tummen NER för tomma tidningshyllor i alla fall!



// ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar