söndag 2 februari 2014

Back...

Jag är hemma!!! Weiii!! .. Det blev ju ett fasligt flackande under min 9-dagars ledighet. Under dom dagarna bytte jag stad, och givetvis också säng, ÅTTA gånger!! Så jag var faktiskt ganska snurrig när jag kom hem i förrgår.. för att kliva upp klockan 6 i går morse och åka till jobbet i Borlänge i ett dygn..

Jag är ändå himla glad att jag åkte till Stockholm också!


Jag fick go kvalitetstid med min älskade Mommi, och det är värt allt i världen!!


Ja, jag är hemma nu. Men "dubbel-NOT-Weiii" att Vera ska åka och jobba och vara borta hela eftermiddagen/kvällen!

Det känns som att vi ligger back i närhet, prat.. back i att sova sked.. back i pussar och kramar.. vi ligger back i kärlek helt enkelt..



Åh, vad jag längtar till att vi kan ta igen allt det! Vara nära, göra saker tillsammans - som exempelvis att jogga runt Hammardammen. Det längtar jag också efter!



// ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar