tisdag 4 februari 2014

Top Secret..

Igår läste jag "Top Secret" på Veras Instagram, hemligt uppdrag - att jag skulle märka vad det var när jag kommer hem.

Jag var så nyfiken att jag trodde jag skulle spricka när jag parkerade på gården i morse!

Jag klev in i hallen och fick snart syn på skurhinken.. tänkte att goa frugan kanske storstädat och att det skulle vara överraskningen. Men.. så big deal skulle det väl knappast vara att man väljer att skriva "Top Secret" om det.. Nej, så kunde det såklart inte vara..

Strax fick jag syn på ett par målarburkar..



Naaaw!!! <3 <3 <3 

Min älskade, fantastiska hustru har överraskat med att måla om i köket.. och också köpt underbart vackra rosor!

Vera-Darling visste att jag inte var överförtjust i de gröna tapeterna vi hade.. men hon berättade att största anledningen till att det blev gjort just nu berodde på våran lilla vovve.

Luna har uppenbarligen en hel del kli i tänderna..
Ni minns kanske att det inte var länge sedan som hon snodde min revaxör-kartong och tuggade sönder både den och innehållet... 
Igår upptäckte Vera att valpen avancerat och tagit sig an större utmaningar.. för trasmattan (på bilden) hade fått sig en rejäl omgång..

Detta tilltag föranledde inköp av en ny matta..


Mattan passade inte med de gröna tapeterna.. 
..så om jag också ska tacka Luna för det nymålade fina köket känns tveksamt.. 

Men BRA blev det!!!


Tack älskade Vera!!!



// ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar