torsdag 17 juli 2014

Ännu mera Gotland..

Imorse åkte vi tillbaka till väst sidan och checkade in på Tofta Camping, det var dax att ladda lite el prylar..och man ska inte  nöta ut den s.k "låna-duschen-charmen" !
Så medan allt laddade i den parkerade husbilen så knallade vi SÅÅÅKLAAAART ner till stranden.

Sol och klarblå himmel.. bara att hitta en "spot " i gyttret att parkera på..
 Och där förblev vi parkerade resten av dagen , sånär som på ett par meters flytt..ifrån HUGO!


Strand fynd letades, den perfekta snäckan eller stenen kan ju finnas JUST där!
 När jag upptäckte att Annika fotograferade mej på min sten/snäck jakt så gick jag fort mot henne ..närmare, närmare och sen slängde jag mej på henne! :)







Vid 18 draget var det dax att duscha av sej sanden..(totalt o-charmad duschning ) och snygga till sej innan vi gick till strand restauranten.
Vackra Annika


Där på terassen över after beach cluben , spekulerade vi OM det var riktiga palmer..och hur F*N dom isåfall överlever vintern?..Jag tänkte " knacka" på en senare när vi skulle gå, men glömde helt av det..nu får jag grunna på det åxå.. om jag inte kommer ihåg att fråga i receptionen imorgon!









Vi åt BBQ ribs innan vi gick ner till stranden för att se på solnedgången.


Tur att bilderna är tagna FÖRE vi likt grottmänniskor frossande slet köttet av benen med händer och tänder!

Sen kom servitrisen med en korg våt servetter.. den korgen hade vi inte "charmat" till oss, det kan jag lova! 

Sååååå vacker solnedgång , och vad fort den försvinner den sista biten!
Ännu en härlig dag att stoppa i minnes banken..


Nu ska jag göra som min Fru gjort i en timme redan..hoppa i säng..låter för enkelt att skriva , om ni tänker er att jag sover på INSIDAN av henne !


Jag avslutar dagen med ett gymnastiskt mästerskap..

Natti
// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar