söndag 26 april 2015

Inlines...

Då var det slut på den lediga helgen - i alla fall för Veras del. Hon är tillbaka på stålverket och jag, jag ska mysa med Sofia och prinsessan Evelina på eftermiddagen/kvällen. I morgon när jag jobbar har darling planer på att ta med sig prinsessan Alice till Toys "R" Us för att köpa leksaker åt OSS!

(jag är säker på att lillan också får något med sig därifrån).
Jag har länge tjatat på frugan om att vi ska köpa oss ett varsitt par inlines, dels för att det är bra träning och dels för att man kan ta sig fram på dem fortare än att gå... och då tänker jag på när vi är ute på husbilssemester. Ibland vill man inte ta husbilen från platsen man står på, och är det några kilometer man behöver ta sig skulle det vara nice att göra det på inlines. Smidigt va!

Hehe!

Tyvärr är vi inte särskilt skillade inlinesåkare nån av oss. Men övning ger färdighet och vips så funkar det nog bra en vacker dag...

Det borde det väl?


Jag tror i alla fall att vi kommer få galet roligt under lärotiden... så länge vi har hjälm och skydd också!


// ANNIKA

1 kommentar:

  1. INLINES!!!! Hjälp. allt som rullar är livsfarligt ;) För att inte tala om om det som flyger också ;) Eller går på räls... jag föredrar att cykla... skämt åt sido jag använder allt utom inlines och flygplan. Vad heter den där sporten där de åker inlines runt och typ knuffar på varandra? Jag har aldrig förstått vad den går ut på. Ser nästan ut som ett travlopp minus häst och vagn.

    SvaraRadera