onsdag 29 april 2015

Instagram...

Ni har nog märkt att inläggen här på bloggen blir allt glesare. Istället uppdaterar vi oftare på instagram och de nya privata bloggarna vi nyligen fått klara. 

Vi lägger absolut inte ner "lotusblomster". Då och då kommer det inlägg här också. Men jag rekommenderar er att kika in på Instagram eller de privata bloggarna om ni vill fortsätta följa med på vår resa.

https://instagram.com/annikaochvera/?ref=badge




Jag kan i alla fall berätta att det gick bra att åka inlines igår... väldigt långsamt och försiktigt, men bra! Det bästa var att ingen av oss ramlade en enda gång!! När det gick nedför var det skrämmande svårt att bromsa. Det funkade knappt alls!

Idag fortsätter träningen och Vera har faktiskt lovat att jag ska få filma henne idag - iofs sa hon det nu på morgonen efter ett nattpass, men ändå!

Det kan ni bara inte missa.


Så kika in på Instagram!


// ANNIKA


2 kommentarer:

  1. Hahah tur att ni klarade er oskadda

    SvaraRadera
  2. Följer er redan på Insta och hoppas det inte blir helt tyst här inne! Men visst håller jag med om att det är lättare att "dagboka" på Instagram... men så var det ju det där med orden.. det blir liksom tystare på Instagram. Men ni har min fullabeundran om er envishet att åka inlines!

    SvaraRadera