torsdag 25 juni 2015

Födelsedag ... ar

Igår efter att vi blivit intervjuade av Carin Hedberg för ett reportage i Allers så firade vi Lunas 2-årsdag.  Med mycket att göra ... föll den i glömska ... men firades 2 dagar i efterskott.



Vi köpte presenter och slog in. Inte helt doftfritt eller korrekt beskrivit, ODÖR-fritt !!
Det blev en riktig GRIS-fest..














Hon fick festa loss på en hel karréskiva innan hon öppnade odörpaketet som innehöll en rökt grissvans och avslutningsvis en HEL gris..

Hipp hipp hurraa för Luna ! :)

Min födelsedags överraskning skulle så ske idag ... Jag har frågat Annika TUUUSEN frågor i flera dagar för att få ledtrådar till VAD vi skulle göra.
Klädkoden var: Oömma kläder ...

MEN, när jag skulle klä på mej, skulle jag har sport kläder UNDER! OM jag nu skulle ha oömma kläder trodde ju jag att det kunde vara möjligt att jag skulle göra nån James Bond-rullning i naturen eller så ... Varför i hela friden skulle jag då ha dessa UNDER?


Ja ja ... skjutsen kom kl 12 och jag fattade inte varför Dennis skulle köra oss? Skulle jag dricka alkohol? Det är enda gången han brukar köra oss. :)

I framsätet satt jag och lyssnade på storörat på Annikas gps som guidade oss till en Go-cart bana i Gävle!





Men varför var Dennis med? Jooo, för att Annika hade anlitat honom som stand- in för att hon har ont i axeln och kunde inte köra själv!

Detta tänker jag ju inte på nåt sätt acceptera som en tävling oss emellan. Det är ju som om vi skulle gå en boxnings match, och jag anlitat Mike Tyson i mitt ställe!

 Orättvist! Jag visste att jag skulle få spö! Ungen är ju född med en ratt i händerna.

Men det var kul i alla fall, även om jag blev utklassad. Varvad 4 gånger av honom. Min bästa tid var 55 sekunder och hans var 35! :)
Och Älskling, hur gärna du än vill så går inte segern till dej ... den här gången.
Men det var himla kul. Tack för överraskningen. Jag Älskar dej! <3


// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar