torsdag 25 juni 2015

Önska henne lycka till!

På midsommarafton var det min vackra hustrus födelsedag. Hipp, hipp HURRAAAA för Vera!!!


Det var en speciell dag, värd att fångas som en konstnär målar en tavla i de vackraste färgkombinationer. Mjuka, känsliga penseldrag med blommor, uppskattning och kärlek ... förstärkta med stänk av överraskning och upplevelser ... helheten inramad av skratt och värme till kvällen.

Vi har bestämt att vi ska hitta på en överraskning för varandra när vi fyller år ... vilket var svårt när jag faktiskt inte hade minsta aning om vart vi skulle åka den dagen.

Godmorgon min älskade! Det är DIN dag idag också - din överrasknings-dag när Sverige är som vackrast ...
Och apropå det ... titta bara vad vackert min hustru kan åstadkomma  av blommor som växer i vår trädgård!
Skicklig som en florist formar hon helt underbara buketter!

Det enda du får veta är att desscode för dagen är oömma kläder ... och att du ska vara klar till 12, för då kommer skjutsen ...

Lycka till! ;)

Jag älskar dig alltid och evigt!



// Annika


1 kommentar:

  1. Underbara Vackra..Jag ÄLSKAR dej!!!!

    SvaraRadera