lördag 26 september 2015

Avskedet är taget..

I tisdags gjorde min wingman sitt sista skift.. Även om jag är himla glad för Jimmys skull så kunde inte känslan av stor sorg hejdas..tårarna trillade vid avskedet.






Vi har haft så mycket roligt..

Han har haft en betydande roll i mitt liv..det har väl märkts inte minst här i bloggen.. Pastor Singel..  Det kommer bli tomt, jag kommer sakna MASSOR !

Jobbet blir inte detsamma utan honom..och någon ny "vapendragare" är ännu inte utsedd.

Med tungt hjärta och löften om återseende gick jag på ledighet i tisdags..

Ledigheten har hitintills ägnats åt måsten och ideér till bokomslaget.

 Dom här båda utkasten är ratade, dom var för "snälla"..  Nu är inte bilderna är inte särskilt mycket arbetade ,för de är bara utkast.

Men där ser man.. vad man måste tänka om.. jag tyckte att en "hög med dildosar" inte kan se snällt ut..



 Båtmodellen är inte längre en segelbåt i boken , så bilderna tjänar inget syfte ur den synpunkten heller.. därför kan jag lägga ut dom här...

Bilder är mera min grej, och man vill ju ha ett omslag man inte SETT förut !  Så vi spånar vidare..

Vi har ju fått hem en stor leverans fönster på gården, och på måndag kommer dom och börjar byta.

Det kommer bli himla rörigt, rena kaoset drygt en vecka..


Allt ska bort , blommor,stänger, gardiner,lampor, möbler ,mattor..

Men det kommer bli så fint när det blir klart !

Före och efter bilder kommer naturligtvis..

Resten av den lediga dagen kommer att ägnas åt att tillverka blåsor i händerna.. skruva, skruva , skruva..

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar